Smågruppe

Livet leves sammen

Det finnes en gruppe for deg

Smågrupper skaper et rom i hverdagen hvor du kan dele livet med andre, vokse sammen i troen og oppmuntre hverandre gjennom livets oppturer og nedturer. Smågrupper samles i hjemmene til dem som er i gruppen.

Ofte stilte spørsmål

Hva er egentlig en smågruppe?

En smågruppe er en gruppe på omtrent 5–10 personer som møtes jevnlig, som regel to timer annenhver uke. Det er en arena for å tilbe Jesus, utfordre og inspirere hverandre i troen, og dele fra sitt eget liv.

Hvordan blir jeg med i en smågruppe?

Kjenner du noen som er med i en gruppe allerede som du ønsker å bli en del av, kan snakke med vedkommende om å bli med. Du kan også gi oss en lyd her, så hjelper vi deg å finne rett gruppe for deg:

Hva gjør man på en smågruppesamling?

På en typisk smågruppesamling deler vi livets oppturer og nedturer med hverandre, utfordrer og oppmuntrer hverandre i troen, tilber sammen og ber for hverandre.

Kan jeg starte min egen smågruppe?

Det kan du, vi tilbyr opplæring for smågruppeledere. Ønsker du å lede en smågruppe kan du ta kontakt på hei@bergenfrikirke.no

Hva om jeg har et annet spørsmål om smågrupper?

Fikk du ikke helt svar på det du lurte på, kan du alltids spørre oss på hei@bergenfrikirke.no. Du kan også snakke med connect-teamet på gudstjeneste.

Bli med i en smågruppe

Fantastisk!
Vi har mottatt meldingen din og gleder oss til at du skal bli med i en smågruppe. Skulle det være noe i mellomtiden kan du alltids snakke med oss på hei@bergenfrikirke.no eller huke tak i oss på gudstjeneste.
Oisann!
Noe gikk galt. Sjekk at alle feltene er fylt ut. Har du fortsatt problemer kan du gi oss en lyd på hei@bergenfrikirke.no