Bety noe for andre

Om team

Kirken er ingenting uten alle menneskene som bidrar på ulike måter. Her kan du komme med dine interesser og kunnskaper og bruke dem for å tjene andre mennesker.

Kanskje elsker du å lage en inviterende atmosfære for folk å komme til? Eller kanskje liker du å holde deg litt i kulissene og sørge for at alt går etter planen? I løpet av en søndag er det mange mennesker i sving i ulike roller, og vi er trygg på at du kan finne et team som passer deg.

Ofte stilte spørsmål

Hvilke ulike team kan jeg bli med i?

Det er mulig å bli med i blant annet disse teamene:

• Connect (vertskap og velkomst)
  • Lovsang (instrument og vokal)
  • Teknikk og produksjon (lyd, lys og bilde)
  • Media (sosiale medier, grafikk, foto og video)
  • Forbønn
  • Søndagsskole
Jeg ser ingen team som interesserer meg, men jeg har lyst til å bidra. Hva gjør jeg?

Så kjekt du vil bidra! Gi oss en lyd og si litt om hva som kunne vært interessant å bidra med. Kanskje ser du noen behov som ikke blir fylt?

Kan jeg bestemme selv hvor ofte jeg skal være med?

Ja, vi ønsker å ha en jevn og god rytme på hvor ofte man er med. Det er viktig å ha det kjekt på veien, og da må vi tilpasse rytmen til hva man har kapasitet til!

Bli med i et team

Fantastisk!

Vi har mottatt meldingen din og gleder oss til å få deg med på team. Skulle det være noe i mellomtiden kan du alltids snakke med oss på hei@bergenfrikirke.no eller huke tak i oss på gudstjeneste.

Oisann!
Noe gikk galt. Sjekk at alle feltene er fylt ut. Har du fortsatt problemer kan du gi oss en lyd på hei@bergenfrikirke.no